Alla inlägg under oktober 2010

Av Lina - 31 oktober 2010 21:17

Hej:)


Idag har det inte hänt så mkt. Mest tagit de lungt^^ Nuttis och hennes dotter kom och hälsade på:) Vi lagade chipsgratäng men det blev inte så bra. haha. xD


Fredags var det marknad:) Delade ut ungefär 60-70 flygblad:) Träffade jocke med som man inte ha träffat på sjukt länge. ^^ Va jätte roligt att träffa han igen:)

På kvällen blev de att dricka lite:) Va roligt från början men sen blev de inte så roligt:/ Fast de ska jag inte skriva här^^ hehe.

I lördags åkte jag till Eko hallen och handlade:) åkte vid nio. va inte kul att åka bil bakis. haha.


Nehe om man ska ta och städa upp lite efter fredagen^^


Herrå:P

Av Lina - 28 oktober 2010 20:50

Hej:)

De va riktigt onödigt att gå till skolan i dag. Lyssnade på skolans kår och dom berättade allt som jag redan visste. Dom sa att dom skulle snacka i tre timmar men det var i tjugo min typ. H timma från tjugo över nio till halv tolv. -.-

Fast jag satte mig och fixade flybladen som jag ska dela ut i morgon^^ Så nu är dom fixade.:)


Riktigt trött på folk! Om dom inte vet något om politik så ska dom inte ens ytra sig! Säger bara de läs på lite mer om socialdemokraterna och säg inte att jag ska läsa på det!



I morgon blir det riktigt stressigt. Gå till skolan vid åtta och göra prov och sen ha man etik sen göra ett prov till sen sluta^^ Gå till marknaden direkt efter man ha slutat^^ Hoppas man få sluta ännu tidigare.



Aja orka inte skriva mer^^ Herrå:P

Av Lina - 27 oktober 2010 12:51

Hej:D


Sitter i skolan och jobba med ett grupparbete med kennie och martina. ^^ Slutar typ om 2 timmar. Tycker inte om såna lektioner. :/ Efter skolan ska man in te kalmar och träffa moberg:D Ha inte träffat han på ett halv år typ. :/ Ska bli skoj att träffa honom igen:) Palla inte dra till optiken idag. Kommer typ få skäll som vanligt. haha. ^^



Shiet va nervös jag är asså. Inget roligt det här. Men men gjort är gjort kan tyvärr inte ändra på det.


Aja ska förska få mupparna att börja plugga nu^^ Herrå:D

Av Lina - 26 oktober 2010 12:55

Hej:D

Är riktigt glad i dag:D Det är verkligen svårt att tänka sig. Men tydligen går det:) Allt som gör mig glad hände bara över en helg:D Behöver bara tänka på de så blir jag glad^^ Är det de jag tro att de är eller är det något annat?


Ledig i dag :) Riktigt skönt faktist^^ I morgon blir det skola och sen in till Kalmar till optiken och sen kanske träffa Moberg:D haha. Va skit länge sen vi sågs.:/ I dag ska jag städa och sen plugga lite^^ Ha två prov på fredag:/ Både Människa socialt och kulturellt och i skydd och säkerhet:/ ^^ Fast i människan socialt och kulturellt behöver jag typ inte plugga på för det är skit lätt^^ haha.


Gud va jag längtar att få flytta här i från! Inte alls långt kvar nu^^ Fundera på att flytta till kalmar först och sen till stockholm:) Lämna allt bakom mig och starta allt på nytt:) Torsås är inget bra ställe för ungdomar att bo.


Nehe upp och handla nu med mamsi:D Fundera på att köpa nya skor igen:D haha. Älskar skor, kläder och smink:D haha.


Herrå alla:D haha.^^

Av Lina - 25 oktober 2010 16:39

Jaha första bloggen nu då:)

I helgen var det bästa som ha hänt mig på jätte länge:D Kommer aldrig glömma det! <3 Ville inte åka där i från^^ Fast de fanns en liten orsak till det:) hihi^^

Fredagen åkte man till ljugnäs efter skolan typ och sen när vi kom dit så satt man och pratade lite med kalle:) Vi väntade in alla som skulle komma. Det var några som hade missat bussen. haha. ^^ Sen när alla hade kommit så åt vi lite och sen satte vi i gång med kursen:) På lördagen var det skoj:D Hade föreläsningar som vanligt då och sen efter lunchen så drog jag ut en runda och snackade med Karin:D Hon är riktigt störd i bland. haha xD Rosabananer är mumsigt vill du testa?:D haha. Sen lite senare på kvällen så kollade vi på en sjuk film (The devil's chair) Riktigt konstig film.^^ Sen lite senare så gick man till den stora graven^^ Fyra st hängde med. Dom andra va typ tråkiga som inte ville hänga med. haha xD


I dag råkade jag försova mig. :/ Ha knappt inte sovit nånting i helgen. Max 9 timmar. Fundera på om jag ska testa mina nya kläder som jag köpte i går:D lr om jag ska ut en runda^^ Aja få se:) ^^ 


Måste säga det igen. Världens bästa helg ever:D


Herråååå :D haha.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards