Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Yeeeeeh :D

Av Lina - 7 december 2010 19:29

Hej:)


I dag har man inte gjort så mkt.

Varit i skolan vid åtta tiden och pluggade:)

Så nu är jag klar med en uppsats:D

Resten av dagen har jag sovit och sen färgat håret:D

Blev dock inte som jag hade tänkt mig så i morgon blir det att färga om det^^

Hade tänkt att plugga i dag men tack vare dom där tabletterna så ha jag inte mått så himlans bra:/ Men de bästa med dom är att jag ha inte rökt alls i dag :)

Visst jag vill ut och röka men de få jag inte. Vet inte redigt vad som händer om jag röker. Våga inte testa xD

 

I går va jag i smedby på föreläsning kan man säga:)

De va riktigt intressant och mysigt:)

 



All the nights I've prayed,
must this all be untrue?
I just can't believe
I am losing you

 

Nehe nu blir det att tvätta ur hår inpackningen sen diska oh sen blir det lägga mig i sängen och se på film. :) Känner mig inte så pigg alls i dag. Illamående, huvudvärk, ont i ryggen som bara den. Verkligen inte alls roligt!

 

Herrå :D

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 1 april 2011 12:40

va ett tag sen jag skrev här. Men ha hänt en hel del sen sist:) Tyvärr så har man börjat röka igen:/ 03-03-2011 blev jag tsm med Robin :) En månad på söndag.     Ne nu ska jag gå på lektion. Skriver mer senare förmodligen:)     Herr...

Av Lina - 12 december 2010 22:19

Hej :D   se på i am legend. :) Riktigt bra film:D Isch, ha mått dåligt hela helgen. Mår fortfarande dåligt. :/ Tabletterna bli bara värre och värre. :/ I morgon blir det skola om jag nu klara av det. Men de hoppas jag :) Kan jue inte vara sju...

Av Lina - 8 december 2010 19:41

Hej:D   Jaha i dag va man i skolan. Skit segt som vanligt! På omvårnaden såg vi på en film som heter stormen. Den gick att kolla på iaf^^ För en gång skull så kolla vi inte på en film som jag redan ha sätt^^     Gaaaaaah, bli så sjukt ...

Av Lina - 2 december 2010 10:44

Hej:)   Hatar verkligen torsdagar! Hade bild i morse och de va inte alls seriöst. Kollade på olika skulpturer som kända målare ha gjort. (skit drygt) Nu så har man H timma till tio över ett. Vet inte redigt vad jag ska göra:/ Men men förmodligen ...

Av Lina - 1 december 2010 18:39

Hej:)   Sitter i soffan som vanligt och vänta på att julkalenden ska börja så jag få se vad det är för skit detta året^^   Riktigt onödigt att gå till skolan i dag! Missade första lektionen eftersom jag inte mådde så bra efter den där förba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards