Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Yiiiiiiho!:D

Av Lina - 17 november 2010 18:31

Hej:)


Äntligen mår jag bättre! Lite konstigt att jag bli sjuk bara över en dag. -.-

Men nu mår man bättre iaf:)


Sovmorgon i morgon:D Börja vid ett och sen på fredag så ska jag bara te skolan och göra ett prov som jag förmodligen kommer få ig på igen. Fattar typ ingenting på de där. :/


Vänta på att mamma ska komma hem:) Lite segt att vara ensam hemma hela tiden:/


Är riktigt förvirrad just nu! Men det är väl bara att leva med det lr vänta och hoppas på det bästa. Miss you <3



Heeeeeej då:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 1 april 2011 12:40

va ett tag sen jag skrev här. Men ha hänt en hel del sen sist:) Tyvärr så har man börjat röka igen:/ 03-03-2011 blev jag tsm med Robin :) En månad på söndag.     Ne nu ska jag gå på lektion. Skriver mer senare förmodligen:)     Herr...

Av Lina - 12 december 2010 22:19

Hej :D   se på i am legend. :) Riktigt bra film:D Isch, ha mått dåligt hela helgen. Mår fortfarande dåligt. :/ Tabletterna bli bara värre och värre. :/ I morgon blir det skola om jag nu klara av det. Men de hoppas jag :) Kan jue inte vara sju...

Av Lina - 8 december 2010 19:41

Hej:D   Jaha i dag va man i skolan. Skit segt som vanligt! På omvårnaden såg vi på en film som heter stormen. Den gick att kolla på iaf^^ För en gång skull så kolla vi inte på en film som jag redan ha sätt^^     Gaaaaaah, bli så sjukt ...

Av Lina - 7 december 2010 19:29

Hej:)   I dag har man inte gjort så mkt. Varit i skolan vid åtta tiden och pluggade:) Så nu är jag klar med en uppsats:D Resten av dagen har jag sovit och sen färgat håret:D Blev dock inte som jag hade tänkt mig så i morgon blir det ...

Av Lina - 2 december 2010 10:44

Hej:)   Hatar verkligen torsdagar! Hade bild i morse och de va inte alls seriöst. Kollade på olika skulpturer som kända målare ha gjort. (skit drygt) Nu så har man H timma till tio över ett. Vet inte redigt vad jag ska göra:/ Men men förmodligen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards