Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Mkt snö och mkt vatten. USCH!

Av Lina - 25 november 2010 13:49

Sitter i skolan och ha lektion.

Skit trött och fryser som bara den:/ 

I går blev jag 21:D Pappa, Helena, Filip och Algot kom och hälsade på :) Nästa vecka på tisdag bli de kalas hos g-mormor^^ :)


I dag har vi beställt studentmössorna:D Bara längtar att sluta skolan så jag kan flytta från den här skit stället!


Riktigt förvirrad! Just nu vet jag ingenting. Orka inte bry mig om nånting. Vill bara hem och lägga mig i sängen och aldrig gå upp igen. De skulle vara riktigt skönt! Slippa all skit! Riktigt skol trött! Palla faktist inte med skolan mer. oh skit vädret hjälper jue inte så himlans mkt!


Sara - Saknar dig så sjukt mkt! Tänker på dig varje dag och natt! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Förstå fortfarande inte vrf du gjorde de. De sårade mig väldigt mkt när jag fick samtalet från din sambo. :'( Du fick mig alltid på bra humör men nu finns du inte kvar här mer. Det är jobbigt att förlåta och sluta sörja.

Saknar Jerker och Linda med. Men Sara va mer där för mig och när hon försvann så försvann jag. Vill ha tbx de gamla jag igen. Inga bekymer, alltid glad. Men nu är det svårt, riktigt svårt!


Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år



Aja orka inte skriva mer. Herrå :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 1 april 2011 12:40

va ett tag sen jag skrev här. Men ha hänt en hel del sen sist:) Tyvärr så har man börjat röka igen:/ 03-03-2011 blev jag tsm med Robin :) En månad på söndag.     Ne nu ska jag gå på lektion. Skriver mer senare förmodligen:)     Herr...

Av Lina - 12 december 2010 22:19

Hej :D   se på i am legend. :) Riktigt bra film:D Isch, ha mått dåligt hela helgen. Mår fortfarande dåligt. :/ Tabletterna bli bara värre och värre. :/ I morgon blir det skola om jag nu klara av det. Men de hoppas jag :) Kan jue inte vara sju...

Av Lina - 8 december 2010 19:41

Hej:D   Jaha i dag va man i skolan. Skit segt som vanligt! På omvårnaden såg vi på en film som heter stormen. Den gick att kolla på iaf^^ För en gång skull så kolla vi inte på en film som jag redan ha sätt^^     Gaaaaaah, bli så sjukt ...

Av Lina - 7 december 2010 19:29

Hej:)   I dag har man inte gjort så mkt. Varit i skolan vid åtta tiden och pluggade:) Så nu är jag klar med en uppsats:D Resten av dagen har jag sovit och sen färgat håret:D Blev dock inte som jag hade tänkt mig så i morgon blir det ...

Av Lina - 2 december 2010 10:44

Hej:)   Hatar verkligen torsdagar! Hade bild i morse och de va inte alls seriöst. Kollade på olika skulpturer som kända målare ha gjort. (skit drygt) Nu så har man H timma till tio över ett. Vet inte redigt vad jag ska göra:/ Men men förmodligen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards